1 Haz 2012

Türk resim sanatı üzerine

2006 yılında Halkalı İMKB Meslek Lisesinde girdiğim sanat tarihi dersinde öğrencilerim için hazırladığım sunum.

Ülkemizde sanatla ilgili ne kadar kısıtlı kaynak olduğunu çok iyi anladım. Zorlu ve yorucu şekilde yaptığım araştırmaları öğrencilerimin de sindirebilecekleri bir seviyede olmasını sağlamak için biraz yalınlaştırmıştım.

Aslında her biri ayrı ayrı geniş sunumlar haline getirilebilecek derece büyük sanatçılardır. Maalesef bunun için hiç zaman bulamadım. Yada doğrusu hiç böyle bir zaman ayırmadım.

Bir şekilde internette dolanırken bulduysanız, istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Kaynak olarak beni gösterirseniz, mutlu olurum. Malum emeğe saygı :) Ancak göstermezseniz de yapacak bir şey yok. Yeter ki doğru bilgi paylaşılsın.

Slide adresi:
http://www.slideshare.net/fatihkaraosmanoglu/trk-resim-sanat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder